fredag 12 november 2010

F R E D A G S M Y S



I kväll blir det FREDAGSMYS med barnen.
Jacke ska ha en hel em/kväll/natt med grabbarna och jag och
barnen ska göra hemgjord PIZZA äta CHIPS och kolla IDOL.

Så här ser det ut hemma hos oss nu. Jag älskar verkligen min stora silver bricka
                         som vi har på köksön från du Nord som jag kan ändra efter årstid.

Hängde upp lite stora kulor från Madam Stoltz och lyktor i fönstret på verandan
och la lite kransar runt lyktorna och VIPS känns det lite juligt.

Kuddarna hittade vi på liten fabrik utan för Jaipur i INDIEN och de väcker vackra
                                    minnen av mamma som valde ut dem med mig i vintras.........











2 kommentarer:

Erika

Jätte fint och riktigt mysigt!
Ja nu får man äntligen börja lite smått med att styra upp inför julen och allt pynt...Underbart!
Förresten, kommer det att komma några fina och inspirerande julbilder från butiken till oss som följer din blogg ;)
Det är ju lite för långt för mig att åka till dig men älskar dina butiks bilder! :)

Ha det nu super gott i fredagsmyset!

Kram
-Erika-

Claudia

Hej Lina,

it look like very romantic at your home.
Very nice.

Greetings from Germany from

Claudia