torsdag 11 november 2010

Tävla om vacker skål från RICE med lite smått & gott

Vi kör en liten tävling mitt i all julstressen :) Du kan vinna en av dom jättefina RICE-skålarna i färgen lavendel. I skålen ligger en kökshandduk från GreenGate, ett vackert blockljus av hög kvalitet, en påse löste från the Spice Tree, ett doftljus Yankee Candle med julig doft och ljuslyktan Diamond från vårt eget märke DuNord! Allt detta kan du vinna så passa på!


Kika in i vår nätbutik och berätta för oss vilken som är just din favoritsak hos oss. Skriv sen ett meddelande till det här inlägget så är du med i tävlingen. Om du använder bilden här nedan och lägger den på din blogg i höger/vänster kolumn så dubblar vi din chans att vinna! Länka bilden till http://www.nordljus.net/ också.


Lycka till!
Tävlingen är öppen tom 25 november.

50 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken

Åhh, vilken fin tävling, jag vill självklart vara med och jag länkar för dubbel chans.

Min favorit produkt hos er är Klänningen Chiffon m pärlor Saint Tropez. Jag älskar verkligen den och så roligt att den finns i flera färger.

Hoppas på tur nu

Kram

Lisa

Min favorit är ugnsformarna RICE speciellt den gröna, super härliga!

Vill givetvis ha dubbel chans så jag länkar direkt till er :)
direktlänk till min blogg: http://mylifelili.blogg.se/2010/november/tavling-hos-nordljus.html

Unknown

Hej

Vill självklart vara med och tävla.
Länkar gör jag med.

Min favorit produkt är:
Vägghållare Emalj - IB LAURSEN


Denna kommer jag att investera i så fort jag har fått mitt nya bostad.

Kramar Carina

cat

Åhh vad kul med en tävling så här i trista november. Gud det finns så himla mycket fint hos er, men jag fastnade för en av era underbara tunikor. Sally powder love forever

cat

Glömde visst en sak! Jag länkar så klart.

Inge

En så vacker skål vill jag gärna vinna. Min favorit i butiken just nu är den stora brödburken i emalj. Skulle vara fint att ha alla bröd på ett ställe och några här och andra där beroende på vem i familjen som har stått för undanplockandet.
Två lotter, tack, för jag har länkat i högra sidpanelen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

Trevligt veckoslut!

Anonym

Så kul med tävling, rice skålarna är så snygga.
Favorit är den vita buddan.
Katarina dolklun@hotmail.com

Anonym

Vill gärna va med i utlottningen!

Allt i zink är fint,men framför allt klockan 1870.// Åsa

asatandersson@hotmail.com

Annies Blå

Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen. Det finns så mycket fint, men min favorit är den vita 1870 klockan från Du nord.
Jag länkar med bild från min blogg.
Kram/Annie

Maritta

Jag fullkomligt älskar den härliga tunikan Sally lila Love Forever=)=)
Jag vill såklart vara med i utlottningen så jag länkar från min blogg till tävlingen. Länk till webbutiken har jag haft sedan tidigare i min webbutiklista, men lägger en extra länk nu.

Tack för att ni finns!

Anette

Min favorit i webshppen är den svarta trähylla med många utrymmen!

Cathrine

Oh måste jag välja så får det bli Långklänning Viktoria - Lise Sandahl men det finns så mycket mer jag skulle vilja skriva in.
Länk ligger från min blogg

//Cathrine

Martina

Heej! Jag vill såklart åxå vara med i utlottningen, å jag har kikat igenom eran butik, å fastnade för klänningen Viktoria från Lise Sandahl. Superfiiin, likt allt annat åxå, så svårt att välja bara EN sak. :D Jag har även länkat till er på min blogg!

MVH Martina

AnnapåGrönkulla

Självklart vill jag också ta chansen. Min favoritprodukt är docksängen från Madame Stoltz men ni har så mycket fint så det är inte helt lätt att välja bara en! Har länkat i högra spalten här också:
http://annapagronkulla.blogspot.com/

Trevlig helg :)

Camilla

Hej! Vilken fin tävling! Jag har varit inne (igen) på nordljus och jag tycker så mycket om "Klänning Chiffon m pärlor Saint Tropez". Den är så himla fin! Jag har länkat i min spalt på bloggen! Kram Camilla

Nettan

Givetvis vill jag tävla! Jag gillar klänningarna jättemycket :-)

Anonym

Ooopppss! Att välja en sak är inte lätt, men den senaste favoriten är den största "äggkorgen" i zink.
Annelie

Spacegirl

Ni har en så härlig butik & vilken härlig vinst i tävlingen :-)
Min favoritsak hos er är de fina scrapbookingstttämplarna, särskilt denna http://www.nordljus.net/se/art/stampel-god-jul-rund-ez.php

Spacegirl_@spray.se

Sanna - My Blueberry House

Hej,

Jag deltar gärna i tävlingen och länkar till er från min blogg!

En av mina favoriter är porslinet från PIP Studio i kaki och blått - to die for! ;)

-Sanna

care69

Jag är gärna med!

Min favorit blev:
http://www.nordljus.net/se/art/kofta-luxx-q-by-kjederqvist.php

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2010/11/25-nov-vinn-en-vacker-skal-fran-rice.html

care69(at)live.se

bakformen

Hejsan, så klart man vill vara med och tävla om detta fina "vinstpaket".
Min favorit var inte svår att finna eftersom jag är helt såld på kakfat och aldrig finner det jag söker, så favoriten är det underbara "Kakfatet 3 våningar - Lisbeth Dahl".
Deltar med 1 liten turlott.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Tovis

Jag är absolut med och tävlar :)
Älskar verkligen doftljusen från Yankee Candle!


Har länkat på min blogg för dubbel chans: http://tovis88.wordpress.com/2010/11/04/tavlinggg

Kram
ectricgirl@yahoo.se

caroline rådahl

Hej Hej

Jag är med och tävlar

1: min favorit är ugnsformarna som kommer från Rice, de är bara såååå fina

länkar här för dubbel chans:http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavlar-4.html

hoppas på tur :D

caroline_radahl@hotmail.com

Sofie

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla :) Min favorit från Nordljus är sängkläderna från Af swedala.

Har länkat till tävlingen på min blogg!

Kram, Sofie

Sofie

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla :) Min favorit från Nordljus är sängkläderna från Af swedala.

Har länkat till tävlingen på min blogg!

Kram, Sofie

Anonym

Vill gärna vara med. Ugnsformarna från Rice är favorit.
lelu50bredband.net

Linda

Å spa ljusen är så underbara. Oj vilken söt lila färg det är på skålen, den får gärna flytta hem till mej
Här länkat hos mej

Anonym

Hej! jag är självklart med i er fina tävling! Min favorit är ugnsformarna från RICE som står högt upp på önskelistan!
Jag länkar givetvis för en extra vinstchans på: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/25-nov-vinn-en-vacker-skal-fran-rice-med-li.html

Hoppas på tur!
Mattias, mr22ga@hotmail.com

Carita

Hej, jag är gärna med.
Favoriten är Ungsform Jade - RICE, den är grymt snygg.

Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Anonym

ungsformar från rice är min stora favorit!
mvh
majsan12345@hotmail.com

Mitt lyckliga lantliv ♥

Nu får man hoppas att jultomten kommer tidigt i år. ;)
Jag gillar nästan Allt i er underbara butik, men just nu är jag riktigt sugen på en Ester Eleonora sjal.

Självklart länkar jag ifrån min sida "Mitt lyckliga lantliv".

Jeanette

heavenandearth

Det finns ju såå mycket fina saker som jag vill ha.. en av dom är Vägghållare i emalj från IB Laursen.

Länkar hos mig för två lotter!

Kram! Iréne

Elina

Min absoluta favoritvara (svårt o välja eftersom ni har så otroligt mycket jag älskar!) är ett halsband med klocka. (Annie Stone med kedja, önskar dock att det hellre hade varit med läderband) Men tycker att det är helt underbart snyggt!
Jag förstod inte riktigt hur man skulle länka för att vara med i tävlingen men tog bilden om tävlingen o länkade till tävlingsinlägget o sen tog jag bilden i er högerspalt med nordljusreklam o länkade till er shop. Hoppas det var rätt?
Nu hoppas jag verkligen på vinst med min två lotter!

Anna Vid

Hejsan!
Jag är gärna med och tävlar.
Min favorit produkt hos er är "Necessär sammet grå Lisbeth Dahl".
Jag har tipsat på min blogg:
http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/november/25-nov-vinn-en-vacker-skal-fran-rice-med-li.html

Hoppas på tur.
Mvh// Anna Vid
mail: melinasmamma@live.se

Lissan

Hej !
Roligt med tävlingar:)
Min favoritprodukt är kviltade överkastet Sofia, ohh vilken dröm.
Jag länkar i min blogg och håller tummarna.
Mvh
Lissan

Fru W

Är gärna med i tävlingen. Ni har så mycket fina saker så det är svår att välja. Tycker mycket om den vita träboxen från Svansjö. Har även använt bild och länkat på min blogg. /Sofia

Caroline Fredin, Vemdalen

Superfin hemsida och blogg. Min favoritprodukt är nog bäddsetet från Af Swedala som heter Adam. Vyssan lull...ser ut att vara underbar kvalitet!

// Caroline

mariat

Klart jag vill vara med.
En av mina favoriter är vägghyllan star.

Länkar gör jag här:
http://mamatilltva.blogg.se/2010/november/tavling-hos-nordljus.html

Anonym

Vilken härlig vinst!!! Tar en lott:) Min favorit är:
http://www.nordljus.net/se/art/armband-billie-jean-brunt-baglady.php

Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

AK

Att välja en sak är inte det lättaste när det finns så mycket fint att välja bland, men jag tycker om den lilla citruspressen i glas.
Jag har länkat på min blogg så nu hoppas jag på turen.
/AK

Madde

http://www.nordljus.net/se/art/paslakanset-2-dels-isa-afswedala-1.php är min favorit grej hos er, samt alla doftljus och fina väggord. Mycket som var fint och bra.
http://tjockisbullen.blogg.se/tavlar/2010/november/tavla106.html Länkat.

Sofie

Ni har alltid så underbara tävlingar! Som vanligt är önskelistan lång, men just nu är jag hemskt sugen på fuskhissgardinen i rött, så här till julen!
Jag länkar självklart från mig!

Anonym

Deltar mer än gärna!
Favoriten är "Krona Zink & Vit du NORD" då den är ett så vackert stilleben med ljus, mossa och lite glitter till jul eller vackra blommor till sommaren :)

Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Jenny

Självklart vill jag vara med och tävla! Min favorit i er butik är "Vitt metallfat på fot - du Nord". Så otroligt fin i sin enkelhet och med många användningsområden.

Har ju såklart länkat från min blogg också :)
absolutjenny.blogspot.com

maria lever

Är gärna med! Jag tycker om nästan allt i butiken, kläder, textilier..men måste jag välja så tycker jag just nu bäst om Kanna i porslin från Broste.
Har länkat från min blogg (i högerspalten).

Patricia

Jag är gärna med och tävlar och länkar givetvis från min blogg! Det fannsmycket fint i er butik! Gillade de gosiga färgglada pollarna och adventssiffrorna framförallt! =)

http://patriciaaxelsson.blogg.se/2010/november/jag-tavlar.html

Anonym

Så mycket fint det finns...skulle gärna bädda sängen med massor av kuddar från afswedala, dom stora är ju bara för härliga! Hoppas på turlott:) hälsningar Anna (annapanna77@hotmail.com)

Pockethexan

Det är så många fina saker ni har o ni pressenterar det på ett så trevlig sätt o vinsterna var jätte gulliga men det jag har blivit tokkär i hos er är era tunikor o "Fairytale by Wild Roses" är nog den jag för tillfället är mest förtjust i <3!

Jag länkar hos mig så två lotter för mig?!

Kramis/Pockethexan
<;D

Anonym

Hejsan
oj i sista sekund .. hinner jag?
Jag blev så förtjust i nätbutiken att jag lägger en länk till den från min blogg.
Sen skulle jag säga att Hissgardin gammaldags - linne - Svanefors är en riktig favorit.. kanske nått när julgardinerna ska väck...
bild länk från min blogg.
kram och trevlig 1a advent.

Anonym

Ramlade in på din blogg och tävling. Kikade runt på din webshop, satt länge och tittade på allt ögongodis.. Det finns så mycket fint där. Men det jag föll pladask för är Överkast Valery Linen- Green Gate. Det var romantiskt fint. Men det jag föll allra mest för- det är vinsten du lottar ut.. Jag älskar lila färger i allt, vi har till och med syrenlila lister här hemma i badrummet. Haha det säjer väl allt om min smak.. Och jag älskar väldofter också, så ditt vinstpaket är den ultimata vinsten. I alla fall i mina ögon.. Hoppas du har en härlig vinter! Hälsningar kisse70@yahoo.se