måndag 8 november 2010

Helgen var..

OTROLIGT skön och avkopplande....
Vi började med att hämta upp Ebba på Arlanda.
 En COOL 9 åring som klarade att resa från Barcelona
ensam utan problem, modigt tycker jag.
Sen checkade vi in på Nordic Sea ... som var sådär tycker jag.
Roligare hotell finns det i Stockholm.
De har HÄSTEN sängar på rummet och jag har aldrig sovit i en sån...
...tyvärr blev jag inte imponerad...tvärtom så var vi både jag och Jacke
trötta i ryggen när vi vaknade så någon HÄSTEN står inte på önskelistan.

Efter en sväng på stan åt vi en fantastisk middag på GRILL.
Jag älskar den miljön och VIGGO sa ..Mamma det känns inte som vi är i Sverige - eller hur?

Vid lunch på lördag hämtade tjejerna upp mig och vi hade ett härligt dygn på Yasuragi.
Där är det också fantatiskt bra mat om ni inte testat - gör det!
Härlig avkoppling, det ända som drog ner lite var att det då det var höstlov var fullt på
hela anläggningen, något det aldrig varit tidigare när vi varit där.
Ni kan ha det i tanken om ni ska boka in er där - hoppa över sommar & november lov.
 BÄST  tror jag det är från söndag till måndag då det inte är konferanser heller.
Trots detta TANKADE jag massor ny energi i tjejernas trevliga sällskap! TACK!!

 Shoppa ett par stövlar.. ni vet man testar sen tänker man -  nej, jag hittar några andra...
så gör man inte det...och man kan inte släppa tanken på STÖVLARN så det blev
ett samtal från Yasuragi till maken som stannat i city under dagen så han gick och köpte dem!
Mörkare än provexet - men snygga ändå!!



Ebba har haft en SUPER vecka fylld av goda ostron och nedcabbade åkturer.
Hon hade otrolig tur med vädret!
Visst var den cool min pappas nyinköpta bil!

0 kommentarer: