onsdag 3 november 2010

Yasuragi

Som ni märker är det inte många inspirerande inlägg här på bloggen just nu.
Tiden finns inte... Nordljus tar verkligen all vår tid just nu.
Vi tangerade förra helgens försäljnings rekord på webben i söndags igen!
Fantastiskt roligt att NORDLJUS nu verkligen verkar ha fått fäste.
Finska markanden växer så det knakar och nya representater står i kö!
Tyvärr finns det ju bara 24 timmar på dygnet... man vill så mycket men tiden räcker inte riktigt till
och ibland behöver man få andas ut...
Mina vänner vet hur jag funkar och vet vad jag behöver, så när jag fyllde år gav det mig en
helg på YASURAGI i present  TACK!!! Kunde inte ha kommit mer lämpligt i tiden än NU till helgen!
4 tjejer i behov av LUGNET checkar in!

Vi ska hämta upp Ebba på fredag då hon kommer från Frankrike - LÄNGTAR!
Då ska vi passa på att spendera natten i Stockholm och gå på GRILL och äta.

1 kommentarer:

A House With A View

Heeej! Kändes som julafton när jag fick den vackra ponchon i brevlådan, den är heeelt underbar! Tusen tack ännu en gång! Jag är så glad över min vinst!

Många lördagskramizar från aka