onsdag 9 februari 2011

EBBA

Idag fyller vår underbara  tjej 10 år!
Vi började med kanelbulle frukost.
Efter skolan var det beställt Leam Sing Beach och en
                                                    mangoshake och sen en köttbit på fin resturang.

Hon fick bland annat ett golfset att ha här nere.
Då hon tog grönt kort i höstas så nu är det bara att spela.
Jag hoppas jag kan komma igång i år jag med, 10 år sedan
                                               senaste rundan.....så nu behöver jag höja mig rejält!
Nu ska vi bara hitta nån bra driving range att träna på!


2 kommentarer:

Tessan

Hej Lina! Vad mysigt ni verkar ha där borta. Gratta Ebba från mig! Här hemma har det också varit födelsedag för vår älsta son och imorgon är det dags för den yngsta.

må så gott

Frida Arvidsson

Hälsa stort grattis till Ebba från gamla fröken Frida :)
Här i Njurunda vräker snön ner...
Hoppas ni får en fortsatt trevlig resa.