söndag 13 februari 2011

INTE UTAN

Vissa saker reser jag inte utan!
Varför lämna sin favoriter hemma är det kan följa med :)

Jag släpar inte påslakan & underlakan men jag sover
inte en natt utan min skönaste kudde och på det
mitt BEACH HOUSE örngott såklart!



Yankee Candle har följt med oss på många resor.
Doftljus att tända på kvällen, Roomspray i lägenheten och som parfym,
Jar i resveäskan , doftpåse i garderoben och resespray i handväskan.
Yankee Candle är beroende framkallande-  Trust me!

VÅGAS underbara smycken.
Pärlor är så snyggt när man är är brun!

Kryddor från The Spice Tree - LIMY flingsalt
har jag alltid på lunch salladen.
Sour creme och gratäng Cheddar kryddan
älskar barnen på sin pasta.

Massor av böcker såklart...som man aldrig hinner läsa...

Just nu ska jag hugga in på denna!

Laundrybag perfekt att sortera smutstvätt i på resan.

1 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna

The spicy tree...himmelskt goda kryddor!!

Klem Anna