onsdag 23 februari 2011

LUNCH DATE

Idag fick vi ett infall och drog och åt lunch på
Joe´s Downstairs i Kalim - slutet av Patong mot Kamala.
Har åkt förbi där många gånger och det är alltid fullt med bilar där
på kvällen.. Nu har vi lovat barnen att när vi går ut ensamma på
kvällen så ska vi inte gå på "LYX" restauranger utan thaihak :))
Å man vill ju inte ljuga för sina barn så det blev en lunch date :))

Så betyg på Joe´s = Vacker miljö
maten sååååååå överskattad ....blir inga fler besök här.

Många runt oss funderar nog på hur vi orkar vara med varandra
24/7 365 dagar om året - som make & fru -arbetskamrater-
mamma & pappa - bästa vänner - resesällskap.....
BUT I LOVE HIM !!!! SIMPLE AS THAT:)

Vi har varit tillsammans drygt 20 år nu och det blir
förhoppningsvis lika många till:))


4 kommentarer:

Anonym

Underbara bilder!
Jag och min man har varit tillsammans 24/7/365 dagar om året sedan 2004 eftersom vi också kör eget. Inte är det något problem och jag älskar också min man så oerhört.
De som undrar måste ju snarare ha det jobbigt. Jag kan inte fatta de förhållanden där hon har sitt umgänge och han sitt. Varför är man då tillsammans. Vi har varit gifta snart 33 år och det blir bara bättre och bättre. Norrlandstjejen

n o r d i n g å r d e n

Ni är så fina ihop Lina! Jag är' så avis, men på rätt som du vet =) jag unnar er verkligen denna lycka, livet kan ha sina vändningar åt ena el andra hållet så man ska ta för sig av livet och njuta av det man har! Fantastiska bilder på vackra människor, kul att få se och drömma sig bort här från snödrivan.... Njut Lina!!! Mari. ( och grattis till 20 år, jag ser i min kupa att det blir minst 20 till =)

♥ Fyra årstider

Tänk vilket liv ni har skapat. Jag har nog inte förstått att även din man jobbar med företaget.

Låter alldeles underbart i mina öron...så fina bilder!
Kram Lotta

hemmahosanja

Hej Jacob och Lina och grattis. Visst är det lätt när man är som gjorda för varandra? Då är 20 ingenting....jag och Micke likaså, nu 21 år och gifte oss efter 20 som du vet!!! Förr sa man ofta "ni har äktenskapstycke" och det HAR NI. Njut av sol och värme, här i Stockholm var det -22 imorse och det känns som om trädgårdsanläggning känns avlägset för min del.
Kram Anja