måndag 21 februari 2011

TINE K

Här är det nedräkning till sportlov.
Då åker vi tillbaka till Bulone för lite semester & träffar vänner.
En sväng till Kuala Lumpur blir det - kul för det var många år sedan sist.
Idag har vi husknarkat lite igen och kollat på 2 hus till oss och vänner över jul & nyår.
Tips om ni har några som helst krav på boendet och ska hit över jul/nyår..
var ute i god tid..mycket är redan uppbokat:(
Har fått lite lösa förfrågningar om att JOBBA med inredning här..inget jag tänkt
men vem vet nästa år kanske man är sugen på det:))
Igår kväll blev det supergod Sushi på FUJI till middag.

Vill tipsa om ett kanon köp! En favorit från TINE K.
Skönaste blusen som jag använder lika mycket hemma
som här finns nu i flera färger till SUPERPRIS
här

  Blus TINE K, byxor ZARA och skor shoppade på JUNGCELYON

1 kommentarer:

Unknown

Gudars, vad fräscht det där såg ut. Jag älskar skona, sådana skulle jag vilja få tag på till sommaren, så att jag blir liteee längre.

Det verkar inte gå någon nöd på er, njut av varje minut. Här hemma är det kallt och så himla mkt snö.

Annelie