torsdag 26 maj 2011

S.O.V.R.U.M

 I vinter när vi var borta fixade Ö till vårt sovrum!
Eftersom jag älskar ASIEN och HOTELLRUM
så ville jag ha det mörkare och inte så romantiskt.
Klicka
HÄR kan ni se före bilder.
Lite annorlunda blev det och vi är super
nöjda. Även om jag egentligen inte gillar
skjutdörrar i glas passade det faktiskt bra här
tycker jag, rummet fick en annan rymd och
massor av dold förvaring.
Mina absoluta favoriter är väggkrokarna
från
HOUSE DOCTOR  och taklampan
som satt på verandan förrut!

Skönt att jag hade lite inspiration när jag kläckte
det här för just nu är jag så trött att jag
lätt skulle kunna flytta till en liten lägenhet!












Tapeten är flera år och från Sanderson

                                   Kuddarna köpte jag i Indien förra året. Lampan är Watt & Veke
                                                       beställningsvara på Nordljus.net
Skjutdörrar med glas från Skånskabyggvaror.


1 kommentarer:

Unknown

Hej

Vad snyggt det blev.
Själv är vi inte klara med sovrummet än pga att vi målar ut sidan när det är fint väder.
Man vill ju inte hålla på att greja inne då inte
Ha en trevlig helg
Kram