onsdag 25 maj 2011

TÄVLING HOS NORDLJUS * VINST FRÅN REPEAT

Nu kan du tävla om supersöta blusen Lilly från danska REPEAT. Tävlingen gäller en storlek Medium i färgen grå eller svart. Om vi har kvar andra storlekar vid tävlingens slut så kan vinnare byta storlek.

  
 Blus Lilly Repeat i grått hittar du här.
Blus Lilly Repeat i svart hittar du här.
Alla plagg från Repeat hittar du här.

Reglerna är enkla - du kan totalt få 3 lotter:
1. Skriv en kommentar här om vad du tycker vi kan förbättra och vad som är bra med Nordljus
2. Länka till vår tävling från din egen blogg genom att använda bilden du hittar här under.
3. Gilla oss på Facebook om du inte redan gör det. Du hittar Nordljus här.


Bild att länka med från din blogg.

13 juni drar vi en vinnare.
LYCKA till!
Lina

Igår var spralliga och trevliga Lucia på besök.
Mycket fina plagg beställdes som dyker upp i oktober.
Repeat är ett danskt märke med många härliga plagg i sin kollektion
som jag verkligen gillar.

18 kommentarer:

Anonym

Det som skulle kunna bli lättare är en bättre tydlighet då man ska skicka tillbaka plagg antingen för öppet köp eller ett byte. En del ser dåligt så en lapp tex där det står:

Om du vill skicka tillbaka gör så här

det är inte menat som någon negativ kommentar just bara att jag själv reagerade på detta då jag själv skulle återsända en byxa till er.

Jag tycker att det som är bra är att Nordljus i sig återspeglar värme, att alla kan bära dessa plagg. Det finns något för alla både den som vill vara sparsam samt den som vill spendera lite mera. Allt genomsyrar en romantisk kvalité med med en genuin känsla för det kvinnliga !

villa carolina

Hej! tycker att ni har jätte fina produkter och super fina kläder. Brukar ofta besöka eran webb shop och blogg, väldigt inspirerande.

Therése

Verkligen fina kläder hos Repeat, jag såg mycket jag gillade! Tittar ofta in hos er bara för att jag blir så inspirerad och hoppas ni fortsätter i er anda!

Något jag skulle uppskatta är att ni tydligare skriver ut hur långa plagg är (gäller framför allt klänningar, byxor och tunikor). Har sett det ibland men inte alltid och det underlättar för mig som själv är lång att veta om en klänning går att använda som klänning eller om den blir mer som en tunika på mig. ;-) Skulle även gärna se att produktbilderna är större så att man lättare kan se detaljer och kanske rensa bort lite info från första sidan, det ligger väldigt mycket där nu vilket kan kännas lite rörigt.

Har länkat och gillar redan på FB. :-)

Unknown

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla och kniper 3 lotter, tack!
Något att förbättra, hmm, ja, jag håller med ovanstående skrivare, större produktbilder! Annars tycker jag att er sida är väldigt fin och ni har verkligen ett brett sortiment, så mycket bra där!

Ha en fortsatt härlig onsdag!
Kram Maria

Morsan

Jag har precis hittat till er via Facebook och en vän och jag har knappt hunnit kika igenom Facebooksida, blogg eller butik, men skall ta mig tid på en gång.
Vill vara med och tävla.

Och tre lotter blir det garanterat

Anonym

Hej
vill gärna få chansen att vinna den otroligt fina tunikan.
Jag gillar er redan på facebook vilket jag tycker är ypperlgt för att få info snabbt och enkelt så det jag skulle kunna tänka mig vara en förbättring är att även erbjuda ett nyhetsbrev om någon nu inte skulle ha facebook.
Annars tycker jag sidan är klockren
tydlig
enkelt att hitta på, snygg, uppdateras ofta
trevlig och snabb kontakt...
riktigt svårt att se något som kan bli så mycket bättre. Kanske fler tävlingar då. *skratt*

cat

Hej, jag skulle gärna vilja se lite bättre storleksbeskrivningar, typ längd si o så i storlek, bystvidd osv. Även mått på schalarna.
Annars tycker jag ni har ett supersortiment, det man letar efter finns ju!
Jag har länkat och jag gillar sen tidigare så tre lotter tack!
Ha de gott. Catarina

Beatrize Johannson

Hej!

Jag har länkat på facebook och gillar er!

Er hemsida är så lugn, harmonisk och silren! Jag gillar sånt!!

Jag skulle vilja kunna se era kläder från olika vyer. Framifrån, bakifrån och från sidan. Även rörliga bilder gillar jag!

Jenny

Superfina kläder och saker, gillar stilen och att det alltid är uppdaterat. Om jag skulle önska något, ja då önskade jag fler saker i kategorin Trädgård! Gillar och länkar och hoppas på tur!

Kram,
Jenny

Ann-Sofie

Hej

Har beställt från ett par ggr och jag måste säga att servicen är super,snabbt och effektivt när man får sitt paket! perfekt:)
Något jag skulle önska vore att det fanns ett större utbud av smmycken, just halsband, är min svaghet... lite fler modeller och märken!
Jag länkar självklart i min blogg och gillar redan er på facebook och hoppas såklart att jag vinner en blus från repeat, stl M i grått.

kram

Systrarna Virrpannor

Hejsan!

Vill gärna vara med och tävla, och tänkte mig tre lotter. Gillat och delat på FB samt länkat med bild på bloggen.

Kan inte komma på nå som gör det bättre, det är redan perfekt! Fina grejer, finns i alla prisklasser och underbar blogg!

Kram Mia

Märta

Jag vill gärna vara med och tävla och tar 3 lotter, tack! Är redan vän på facebook.
Något att förbättra, jag tycker att det mesta är redan bra. Kanske att större produktbilder vora bra. Länkar från min blogg och hoppas på tur.
Märta

inga

Clear, nice blog:)
Very nice gift, I hope for the best.
2 lodd
http://inga2010.blogspot.com/

Thaison

Jag vet inte om ni letar förbättringar för er butik, webshop eller blogg. Kan bara säga att eran butik är underbar och jag hittar nya saker hela tiden. Varför inte lägga in lite mer bilder från er butik på internet.

Anonym

Jag gillar nordljus jättemycket och är med i FB. Däremot har jag ingen blogg och jag vet inte hur jag ska göra för att länka tävlingen till min FB? Önskar att ni hade en knapp där jag snabbt kunde lägga in tävlingen i FB istället för en blogg.

Ni får jättegärna skriva hur jag ska göra för att länka tävlingen till FB om ni har tid och lust.

Den andra saken som jag kan känna kan förbättras att bilderna från butiken blir så många saker på en gång så det blir mest ett vimmel av saker istället för "ah, den saken vill jag ha".

Det jag också önskar mig är att ni kunde visa vilka kläder som sitter bra för mig som har mindre överdel, smal midja, stor bak och höfter. Jag vågar inte riktigt tro att jag kan komma i vissa tunikor på grund av mina höfter.

Jag kan tänka mig att andra kvinnor har tvärtom: stor byst och små höfter. Det blir ofta så här när man passerat fyrtio år tror jag.

Så lite mannekänger med former skulle vara toppen för då ser man vad man själv kan ha! Eller tips under tunikan "bred vidd nertill" eller "upptill".

Stiltips vad man ska ha på sig när man har vissa kvinnliga former vore också toppen.

Så jag tar gärna två lotter, tycker att detta frågeformuläret är toppen för då kan jag ta fram vad jag som kund önskar.

nettan.klar@gmail.com

Anonym

Hoppas jag kan få en lott trots att jag inte kan komma på något ni kan göra bättre. Tycker att butiken har allt, ett fantastiskt utbud och något som passar alla:)

Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

annika

1.Tack för en mysig butik bra utbud på kläder.Ni är särklass bäst
snygga kläder god service

2 Jag gillar er på facebook

3 länkar till http://flinkan69.bloggplatsen.se/

Anki

Snabbare returhantering vore önskvärt